پخش مویرگی

شرکت های توزیع در سال 2019 روی چه نرم افزارهایی سرمایه گذاری می کنند؟

E-commerc یا تجارت الکترونیک برای چهارمین سال پیاپی با بالاترین درصد، اولویت برتر تکنولوژی در صنعت توزیع و پخش بود ، با درصدی که با اختلاف کمی از 42٪ به 46٪ رسید. این علاقه پایدار نشان می دهد که کندی مداوم در پذیرش تجارت الکترونیک در صنعت توزیع ارتباطی به آگاهی از اهمیت آن ندارد و بیشتر به نحوه پاسخگویی انتظارات فنی ، لجستیکی و مالی از راهکارهای تجارت الکترونیک کاملا عملیاتی مرتبط است.

مانند نتایج سال گذشته ، نرم افزار CRM و قیمت گذاری، اولویت های تکنولوژی برتر دوم و سوم بودند.

 

منبع:

https://www.systemgroup.net

 


نوشتن دیدگاه