پخش مویرگی

نگرانی های درون سازمانی شرکت های توزیع در سال 2019 چیست؟

مانند سالهای گذشته ، پاسخ به این سؤال متمرکز بر اصول اصلی کسب و کار مانند کنترل هزینه ها ، افزایش درآمد و سود و رضایت مشتریان بود. درصد هایی که این نگرانی ها را به عنوان اولویت ها ذکر کردند ، اساساً از سال 2018 بدون تغییر بوده اند. توجه داشته باشید که از آنجا که از پاسخ دهندگان خواسته شد سه اولویت برتر خود را انتخاب کنند ، مجموع درصد ها بیش از 100٪ است.

 

در اینجا نمونه ای از نظرات پاسخ دهندگان آورده شده است:

• "سال گذشته ما از زدن رکورد درآمد لذت بردیم، اما سود خالص ما کاهش یافت."

• "لااقل در کوتاه مدت همه آنها برای زنده ماندن بسیار مهم هستند."

• "بازار رقابتی می طلبد که ما بهترین خود باشیم."

• "مشتری قلب تجارت است. فشار تعرفه ها حاشیه سود را از بین می برد و رشد درآمد را متوقف می کند. "

• "عدم اطمینان در شرایط اقتصادی فشار قابل توجهی بر حفظ رضایت و وفاداری مشتریان وارد می کند."

 

منبع:

https://www.systemgroup.net

 

 

 


نوشتن دیدگاه